Sunday, August 26, 2012

Warkah Buat Isteri..

Bismillah..
Assalamualaikum..

Saya ade membaca sebuah blog yang sgt menyentuh hati saya... Sebenarnya saya mendengar cerita mereka pada mula nya dari ibu saudara saya yang memberi saya link Encik Abil Fikri Ahmad.. Sila lihat link blog dan facebook di bawah untuk info lanjut mengenai kisah encik Abil Fikri Ahmad. Marilah kita membantu meringan kan beban kita semampu yg kita boleh.. 
Kisah pengorbanan seorang suami yang mengorbankan kerjayanya untuk menjaga dan memberi sepenuh perhatian terhadap isteri yang dinikahinya 2 tahun lalu. Fauziah mengalami kerosakan pada saraf otak.Untuk menyalurkan sumbangan kepada mereka:

akaun CIMB Abil Fikri Ahmad, 0506-0040577-52-1
https://www.facebook.com/pages/Dana-Sinar-Fauziah/337818622942791

Semoga Allah kurniakan ketabahan yang tinggi buat mereka dan Semoga Allah menyembuhkan puan Fauziah.. Amin..

No comments: