Tuesday, July 10, 2012

Kawan ♥

Assalamualaikum...

nak bercerita tentang salah satu perkara berharga dalam hidup saya iaitu kawan... Semua kawan yang saya kenali selama ini sgt saya hargai.. walaupun kadang2 saya tak tunjukkan.. tapi disudut hati saya, kehadiran mereka tetap saya hargai... walau banyak sgt perkara terjadi antara kami, hubungan kawan itu tak pernah saya putuskan.. walau mungkin antara mereka ada yang saya tak hubungi bukan bermaksud memutuskan silaturahim mahupun menjauhkan diri.. ya Allah, betapa bertuah nya saya dikurniakan kehadiran mereka dalam hidup ini... walaupun ade antara mereka kehadiran cume sejenak pasti ade kenangan suka duka yg sgt saya hargai.. Siapa lah saya untuk melupakan mereka.. mereka terlalu berharga..  Kawan yang banyak memberi nasihat, kawan suka dan ketwa, kawan tempat luahan perasaan, kawan duka dan lara, kawan untuk bergaduh dan bermasam muka, kawan untuk menangis, kawan belajar dan bermain, kawan perunding fesyen dan penasihat kewangan... Semua itu kenangan kita bersama.. tiada darjat yg saya letak antara mereka, semua saya sayang sama rata, semua saya berharap sentiasa berbahagia...











Kawan.. maafkan aku.. selama kita berkawan, ada khilafku... selama kita berkenalan, banyak salah dan silap ku.. selama kita bersama, tak terhitung dosa ku,.. aku hanya insan biasa yang memerlukan kehadiran seperti kamu... semoga tali persahabatan ini tidak akan terputus walau tiba masa jasad dimamah bumi... uhibbukum fillah hatta fil jannah abadan abada.. insyaAllah... Semoga sentiasa gembira dan bahagia kawan2.. love you..








No comments: