Tuesday, December 4, 2012

Bloglist Setahun Dari ciklaili.com

Bismillah..
Assalamualaikum...

Entry kali ni khas untuk menyertai bloglist setahun dari ciklaili.com.. saya dah lama menjadi followers kak laili memandangkan saya mengenali kak laili... Kak laili merupakan seorang guru dan ibu kepada dua orang anak lelaki yang comel keletah mereka... tujuan saya join bloglist adalah untuk menambah kenalan blogger.. Kawan-kawan yang nak sertai pon boleh... cume klik pada banner di bawah ni je..


syarat -syarat nak sertai bloglist ni pun mudah je:

1) Buat satu entri dengan tajuk "Bloglist Setahun Dari ciklaili.com"

Tuliskan apa saja tentang diri dan blog anda. Di dalan entri tersebut linkkan sekali mana-mana entri di blog ciklaili.com yang anda suka. Anda juga boleh nyatakan cadangan penambaikan untuk blog ini.

Contoh : "Saya suka dengan entri Bonus Raya Berganda.."

Tinggalkan URL entri anda tersebut di ruangan komen di bawah.

2) Like fanpage ciklaili.com.

ok... nak bercerita tentang diri dan dan blog saya, mostly orang panggil elynn je.. tiada apa yang menarik tentang diri ni cuma seorang pelajar dalam bidang networking engineering yang masih belajar dan memperbaiki diri... Seorang yang pemalu di luar tapi peramah di alam maya... tentang blog pula, blog ni tempat saya berkongsi artikel2 menarik yang saya pernah baca. Blog ni juga tempat menceritakan pengalaman2 hidup saya dan tempat menyimpan kenangan saya. itu saja..

Entry di blog kak laili yang paling saya suka baca adalah entry2 berkaitan panduan kehamilan, tips2 penjagaan anak dan panduan percutian memandangkan impian saya untuk berkeluarga satu hari nanti... insya Allah.. Salah satu entry yang paling saya suka adalah entry mandi manda di wet world shah Alam kerana suka melihat pengalaman bercuti bersama keluarga dan anak2 dan juga entry perkembangan bayi dari 1 hingga 4o minggu kehamilan kerana entry ni buat saya kagum dengan kekuasaan Allah dan buat saya teruja dengan perkembangan bayi di dalam perut... Subhanallah.... ='D

cadangan buat kak laili pulak, ape ye?? rasa nya tiada sebab blog kak laili blog dikata kan salah satu blog menarik yang ada banyak info yang berguna buat pembaca blog ciklaili.com... Semoga kak laili terus berblogging dan mengupdate tentang keletah amir dan amar... =) Terima kasih sebab sudi buat bloglist untuk beri peluang kepada blog-blog baru seperti saya...




2 comments:

ciklaili said...

terima kasih Lin sebab sudi join bloglist setahun dari ciklaili.com.

semoga blog Lin akan terus maju jaya di masa akan datang

elin.shazlin said...

sama2... Aamiin... trima kasih for the doa kak laili =)